SET KHAS IBU MENGANDUNG / BERSALIN / BERPANTANG


Assalamualaikum kepada semua terutamanya para2 ibu dan bapa yang sedang excited menanti kelahiran cahaya mata ataupun yang sedang gembira menerima kunjungan orang baru dalam keluarga. Noor hari ni nak berkongsi sedikit pasal keperluan vitamin bagi para2 ibu yang sedang hamil ataupun sedang berpantang. Noor baru dapat cahaya mata pada bulan ogos 2012 yang lalu. Bila dah bersalin, macam2 pulak petua dan nasihat yang pasti anda semua juga akan terima dari rakan2 ataupun ahli keluarga yang dah mempunyai pengalaman selepas bersalin.

Pada pandangan Noor, dalam zaman moden ni, masih ramai lagi di luar sana yang mengamalkan petua2 tradisional terutamanya selepas bersalin yakni waktu berpantang. Gamat, anak haruan, bertungku mmg antara perkara wajib dilalui untuk mengembalikan kesihatan tubuh badan. Jadi hari ni Noor nak kongsi info tentang vitamin yang kembali hangat diperkatakan iaitu Shaklee.

Shaklee nie produk berasaskan herba dan 100% bebas racun. Halal juga diiktiraf di peringkat antarabangsa dan Jakim. Banyak produk2 keluaran Shaklee nie tapi Noor takde lah nak cerita panjang sgt. Korang boleh dapatkan info seterusnya di blog rakan saya ( klik sini ). Cawangan dia bukan seluruh Malaysia tau. Noor pun beli secara online. Bila dah puas hati, Noor pulak jadi ejen supaya rakan2 terdekat boleh beli dengan harga murah ( Noor tolong beli guna harga ahli ) .. So kalau dah baca info kat blog rakan Noor tu, jangan la malu2 utk call Noor dan order produk tersebut yer..   :)

0 comments:

Post a Comment